OTKRIVENE MISLI

thoughts2

Priča 1. Žena na ulici
„Papriku sam kupila, jos moram do placa po ribu, i to bi trebalo bit to. Koliko je sati? Imam dovoljno vremena. Jos moram malo sredit stan, i onda kuhanje. Mama! Moram nazvati mamu. Vec si sigurno misli di sam i šta sam. E da, i susjeda me zamolila kruh. E bravo, pekara. Ja sam sređena, samo popravim nokte. Ma bit ce to ok. Valjda neću ništa zeznut.  Jooooj, kak’ sam prošli put prekuhala mrkvu. Ha ha.Od treme.“

Priča 2.  Mlada na vlastitoj svadbi
„Daj se nasmij. Sigurno izgledaš ko pokisla kokoš. Ni ona medica ne pomaže. Znojim se. Moram na WC.  Zraka, zraka!! Sta ću sad? Tako je kako je. Iz ove koze ne mogu. Ma bit ce to ok. Neće niko saznati, ako se i sazna pravit ces se luda. Ali ne mogu, ne mogu ja to. Zar je moguce da sam se samo tak zaljubila? Ma naravno da nije moguce. To se događa samo na filmovima. Proći će. Ajde udahni. Smiješak. Uf!“

Priča 3.  Biznismen u džipu
„Čekaj malo! WTF!!??  Sta se to dogodilo?  Šta je on to meni reko? To nije istina! To ne moze bit istina! Ja koji se pazim, vjezbam, ne pušim, ok, popijem tu i tamo. Tražit cu drugo mišljenje! Samo čije? On je najveći stručnjak. Idem van. Kako? Pa još sam u snazi. On bulazni. Žena. Djeca. Ja se dobro osjećam. Posao. Operacije neke on spominje. Malo vremena. Ma sta malo vremena. Danas mi je rođendan. K vragu i sve.“

Priča 4.  Maturant pod satom kemije
„Uf, evo opet ove. Pa sta i danas imamo kemiju? Fuck! Di mi je knjiga? Tu je! Jesmo imali zadacu? Ma sigurno jesmo. Da, i ja ju nemam. Nemoj mene. Nemoj mene. Joj, ako mi kaze da skinem kapuljaču. Gle, nema šanse da ti ju skinem! Dobro je, ajde. Opet melje o svom sinu. Poruka na face-u. Ona!“

Priča 5.  Starac na tramvajskoj stanici
„Bas je lijep danas dan. Ni vjetar ne puše. Sunce je opet tu. E vidi, vrapčić. Nemam ni mrvice da mu dam. Ma koje ti brige imas. Pjevušiš, i skakućeš i baš te briga. O, kako život proleti. Kako sam ja tako ne još davno poletan hodao. Da sam bar više. Al, mogu ja još i sad. Samo manje. Dobra mi je ova kravata. Aparat sam uzeo, ključeve, bombonjera je tu, banane. A znam da sam nesto zaboravio. Veselim se vidjeti kćer. Valjda je bolje, valjda je. “

Priča 6. Žena u tramvaju
„Jel to moguće? Nakon toliko godina? Koja sreća! Ne mogu vjerovat! Moram nazvat  Antu. A ne. On je sad na onom sastanku. Past će na dupe kad čuje. Ma ne, necu ga zvat. Znam! Napravit cu mu veceru, i on ce sigurno mislit da je neka godisnjica. A kad mu kazem!  Mogla bi to snimit. Al di cu sakrit kameru? Ha, znam!  A kak da mu kazem? Il da mu napisem na salveti? Mozda bolje da mu nacrtam. Ma smislit cu vec nesto. Kako sam sretna!“

Priča 7. Beskućnik
„A dobro je. Nema još previše ljudi. Danas imamo grah. Eno onog od neki dan. Samo da me opet ne udavi. Noga manje boli. Samo da prođe. Stize ljepše vrijeme. Mozda negdje naletim na neke bolje cipele. Mogo bi i do stadiona. O ne! Dolje glavu. Neće me valjda prepoznat. Ma sta bi. Nit se ne okrene. Od nas što dalje, smrdimo i neuredni smo. Nikad ne znas sto te čeka u zivotu. E, sine moj. A evo, otvaraju.“

Priča 8. Muškarac na grobu
„…evo…lijepi tulipani…nisam mogao jucer…Monika je imala temperaturu, al dobro je danas…i ja sam…radim i tako…bolje kuham…maknuo sam i sve slike…trudim se…zovu me decki van…trebao bi, znam…vec je dosta prošlo…a šta oni znaju… nikad nece znati…samo ovdje mogu, znaš…dopusti mi bar ovdje da…bit ce sve ok“

Priča 9. Dizajnerica u procesu stvaranja
„Cekaj kak se sad ovo dogodilo?  A dobro je. Nije cak ni ovak loše izgledalo. Da vidim. Mogla bi to probat s ovim materijalom. Al ne mogu to sad. To je za ovaj model. Skicirat cu to ovdje, pa vidjeti kasnije. Trebala je vec doci do sad. Mislim ja radim tu ko luda, revija se blizi, a ona sva nonšalatna. Ma rekla sam da necu vise radit s njom, al kaj mogu kad mi je frendica. Joj, sta ja trpim.“

Priča 10. Žena na masaži
„Ooooo, kako obožavam ovo. Kako opuštajuće. Da, da, da. Odlično, baš tu. I ova glazba je super. I ova kozmetičarka barem šuti, a ne ko ona od prošli put. Kako se moze čovjek opustit kad ova stalno trkelja. Mmmmm, i miris je odličan. Poslije ću pitati sto je to tocno. Nekako mi baca na vaniliju, ali opet …. no, daj, probaj se opustiti, nemoj o ničemu razmišljati. Ah. Pritisak joj je taman. Mislim da cu zaspati. “  – zvuk ispuštenog vjetra – „Fuck! Jel sam to bila ja il ona! Ajme! Koja bruka! Pravi se da spavaš, pravi se da spavaš! Ajme, sva sam se ukočila!“

Leave a Reply

