TEBI

for you

Još uvijek živiš u mojim mislima

onakav kakav si bio

onakvi kakvi smo bili…

zajedno…

Još te vidim u svojim snovima
i nakon toliko godina
smiješ se…
smijemo se, zajedno…

Još se sjećam tvog pogleda
osjećam ga na sebi
sjećam se tvojih dodira, i poljubaca…
drhtim…

Još živiš u mojim pjesmama
ljubavi,
i nakon toliko godina
još si moja inspiracija

Ljubav, strast, patnja, mržnja,
suze, ljubomora, bol –
sve smo to bili Mi…
No, ipak želim to opet osjetiti!

Ovo je moja posljednja oda Tebi
pozdravljam Te,
i krećem dalje
ka novoj strasti, ljubavi, patnji…
ka nekom drugom
Tebi…

No, ne zaboravi!
Iako Te neću spominjati
Ti ćeš uvijek biti tu…
negdje… u mom srcu…

07.04.2003.

Leave a Reply

